Hogyan lett sokkal csinosabb Gombos Edina?

Azoknak az emberek, akik nézték a TV2 műsorait vagy nézik a Fem3 csatorna adását feltűnhetett, hogy az utóbbi időben Gombos Edina sok-sok kilóval kevesebben vezeti a különböző műsorokat: egy sokkal csinosabb, vidámabb, magabiztosabb hölgyet látunk a képernyő előtt.

Mi lehet a titka?

A Gombos Edina-rejtélyre könnyen fényt deríthetünk, hiszen ő maga nyilatkozta már több helyen, hogy a felesleges kilóit az édesgyökérből készült kivonat segítségével volt képes hátrahagyni. Csak bevett naponta három édesgyökér kapszulát és a kilók könnyedén leolvadtak róla – fél év alatt 9 kilótól szabadult meg.

Ahogy a Fem3 csatorna arca elmondta, ő genetikailag hízásra van kódolva – "töltött galamb" típusnak tartja magát. Ezenkívül a családjában divatnak számítanak a "nagy evések": a vasárnapi ebédek, ahol együtt van a család és az asztalon pedig több laktató étel sorakozik. E rendszer mellett pedig nehézkes bármilyen fogyókúrát hosszan és kitartóan követni. Azonban – ahogy Edina elmondta – erre most már nincs is szüksége. A slimflavin kapszula, mely tartalmazza az édesgyökér kivonatot, nem követeli meg, hogy számolgassuk a kilóinkat és azt sem, hogy intenzív és rendszeres testmozgást végezzünk, hiszen éppen az a lényege, hogy a hízásért felelős géneket kikapcsolja.

Edina még azt is a kapszula előnyéhez sorolja, hogy csak a szükséges területekről fogyott: nem a melle lett kisebb, hanem a zsírpárnák a "kényes" területekről tűntek el: kisebb lett a hasa, a popsijából is eltűnt pár kiló felesleg, de a combja körfogata is sokkal kisebb.

Mi a véleménye Gombos Edinának?

"Nem diétáztam, nem ettem kevesebbet, csak napi három kapszulát beszedtem, és ettől látványosan átalakult a testem. Boldog vagyok, hogy elértem, amit akartam. Innentől kezdve hiteltelenné válik az, aki támadott engem" – nyilatkozta a nagyszerű formában lévő Edina, aki azt is elmondta, hogy nem fogja abbahagyni a kapszula szedését, hiszen még egy pár kilótól szívesebben megszabadulna, mert úgy még sokkal szexibbnek érezné magát.